niedziela, 9 września 2007

VAN ZAGRA W TRÓJCE!















Wytwórnia Walta Disneya zaraz po tym, jak Vanessa oficjalnie przeprosiła za nagie zdjęcia podjęła w końcu decyzję :VANESSA HUDGENS ZOSTAJE!
Vanessa zdecydowała się przeprosić za swoje zachowanie:
Chciałabym przeprosić moich fanów, których poparcie i zaufanie są dla mnie całym światem... Jestem zawstydzona tą sytuacją i żałuję, że w ogóle zrobiłam te zdjęcia. Jestem wdzięczna za wsparcie ze strony rodziny i przyjaciół.
 Specjalista Van od reklamy, Jill Fritzo powiedział:
To jest sprawa prywatna i niefortunne stala się publiczna.
Nie powiedział niczego o tym kto wziął zdjęcie i jak to wymknęło się do Internetu. 
Vanessie przebaczono ten mały wybryk. Możemy odetchnąć z ulgą, gdyż po jej wypowiedzi, Disney udzielil kolejnego wywiadu, w którym oznajmił, iż Vanesse spowrotem widzą na planie "High School Musical 3"!
Jak powiedziała przedstawicielka Disneya, Patti McTeague:
Vanessa przeprosiła za to, co było oczywistym błędem w postępowaniu. Mamy nadzieje, że nauczyła się cennej lekcji.
Wygląda na to, że cała historia ze skandalem Vanessy zakończy się tak jak większość filmów Disneya: happy end'em ;)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej...Super nocia...wpadaj do mnie częściej...pzdr.

Anonimowy pisze...

hej... super nocia - fajnie ze van bedzie w hsm3 no nie??? wpadnij do mnie na www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej. Ja czytałam dużo o tej sprawie z vanessą w necie. Na początku byłam w szoku, ale przecież to jest sprawa prywatna i nie wiem co za idiota wrzucił te fotki do sieci. No ale mniejsza z tym. Chciałaś żebym zrobiła ci nagłówek na bloga. To napisz mi tylko jakie ma on mieć wymiary i jak mam mniej więcej wyglądać na www.violcia2001.blog.onet.pl

Anitka pisze...

U mnie wyniki konkursu! www.czarywitch.blogspot.com

Anonimowy pisze...

hejcia! supcio nocia! Dzięx za wklejenie avka=] Zaniedługo będzie nowy, może lepszy;] Obiecan 7 komciów! To jest pierwszy! Bu$$!!!

Anonimowy pisze...

2/7

Anonimowy pisze...

3/7

Anonimowy pisze...

4/7

Anonimowy pisze...

5/7

Anonimowy pisze...

6/7

Anonimowy pisze...

I to już ostatni;] Zapraszam ponownie na www.1-2-high-school-musical.blog.onet.pl
Bu$$!!!

Unknown pisze...

Hi there!
Your blog is fun...
Enjoy.
Julian
www.ijulian.blogspot.com

Anonimowy pisze...

practitioner queue unasserted ekfydksa idioms closes retinal plusses posten iccpr quicktime
lolikneri havaqatsu