poniedziałek, 3 września 2007

EUROPEJSKA PREMIERA I NIE TYLKO

































































1.Aktorzy z HSM uczestniczyli w europejskiej premierze High School Musical 2. Dołączyła do nich Ash, bo jak wiecie, wcześniej nie mogła pojawić się w Londynie. Jak przeczytałam na angielskiej 
stronie hsm, fani ubrani byli jako cheerleaderki i machali czerwonymi pomponami. W dniu premiery przed telewizorem zasiadł ponad 17 milionów fanów!

 A oto kilka cytatów:

"Byłem tu na koncercie Princa, jako fan. Fajnie czuję się po tej stronie!" - Lucas

"Czasami jest to przytłaczająca praca , ale świetnie być tu dzisiaj. Chcę powiedzieć moim fanom, żeby nie rezygnowali ze swoich marzeń" - Vanesska

2. Link do kawałka Humuhumunukunukuapua'a
POLECAM!

3. Coś o Ash: piosenka "He Said, She Said" z plyty "Headstrong" zostanie wypuszczona do fal radiowych miedzy 17 a 24 wrzesnia ;)


4.Wywiad Van dla "Teen" 3 wrzesnia 2007.

Gwiazda "High School Musical 2" Vanessa Hudgens prawdopodobnie nie będzie następna młodą gwiazdą, która zostanie przebita dla DUI albo rzucona na jednostke do wieczornych zadań specjalnych.
"Jestem dobrym dzieckiem" mówi magazynowi dla nastolatów. "Zostalam wychowana z bardzo dobrymi moralami i mogę robić te rzeczy, ktorych inne dzieci nie chcą robić"
Hudgens sądzi, że jest ona częścią nowej grupy dobrze wychowanych wschodzacych gwiazd, ktore są gotowe zająć miejsce bardzo rozhuczanych hollywoodzkich tłumów.
"Uwielbiam być wzorem, ponieważ w Hollywoodzie nie ma zbyt wielu wzorów, aby patrzec w górę" mówi. "Fakt, że jest cały pęk dobrze wychowanych dzieci, które teraz wychodzą na swiatła sceny i jestem z tego bardzo dumna"
18-letnia aktorka koncertowala w 40 miastach z obsadą "High School Musical" zimą. Przedtem uczestniczyła w podobnej trasie dla "The Cheetah Girls". Może jest zbyt zmeczona, na przyjęcie jak gwiazda rocka?
"Podrozowanie jest nieustępliwe. Tak naprawde nigdy nie wiesz, gdzie spedzasz wiekszość czasu." - mówi Vanessa. "Jesteś jeden moment w pokoju hotelowym, następnie wykonujesz piosenkę dla 60.000 ludzi, a później znów jesteś w samolocie. To jest zbyt gorączkowe"
A jednak podrywa chłopców. Hudgens potwierdza, że spotyka się z nia druga gwiazda "High School Musical 2" - Zac Efron.
"Powiem z kim się spotykam, ale nie bede o tym rozmawiać. Lubię trzymać relacje osobiste ze soba", mowi.
Grzecznej dziewczynce nie wypada przecież ujawniać romansu ze znaną osobistoscią.

Wywiad dla "Teen" 3 wrzesnia 2007
www.h-s-m.org

Mam nadzieję, że notka się podoba, bo pisałam ją naprawdę długo. Mam też nadzieję, że będzie  pod nią dużo komci ;) 
Pozdrowienia dla wszystkich, którzy często wpadają na mojego bloga! Kolejna notka już wkrótce!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej!!1 Jestem pierwsza...Supcio nocia, naprawde luks...pzdr. Bye

Anonimowy pisze...

hejka... naprawde fajna notka... niektorzy nie wierza ze zanessa jest razem a tu maja dowod...no pieknie :)... co do twojego komentarza u mnie (dzieki) to nie wiem kiedy bedzie nowa notka - moze jutro... bo dzisiaj miala byc ale jak skonczylam zadanie domowe (ludzie nie chce mi sie tego robic) to przyjechala do mnie kumpela i nie mialam kiedy... zapraszam ponownie do mnie na www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl
pozdroffionka

Anonimowy pisze...

Hej! Zapraszam na nową notke na www.zacandvanessa.blog.onet.pl Mam nadzieję że wpadniesz? :P Buźka :*

( w tej notce jest reklama Twojego bloga, mam nadzieję, że się spodoba :P)

Anonimowy pisze...

Twój blog trafił do 2 etapu na www.moje-konkursy.blog.onet.pl sama zobacz i wykonaj kolejne zadanie konkursowe

Anonimowy pisze...

Hejcia! Jestem z www.1-2 i tak dalej. Nie chce misięc pisać za każdym razem tego adresu=/ Supcio filmik, ale piosenka taka sobie... =] pozdróFFka