piątek, 28 września 2007

OSTATNIE NEWSY














Wreszcie nowa nocia, jak ja za się za tym stęsknilam... Zaczynam:

1.Zanessa będzie miała swoja gazetę!
Ta dwójka zawojowała świat do tego stopnia, że wydawcy Popstar! postanowili poświęcić specjalne wydanie magazynu tylko nim.
Znajdziemy tam przede wszystkim mnóstwo zdjęć przesłodkiej pary. W środku na fanów czeka 21 plakatów, w tym 6 w rozmiarze XXL. Jakby tego było jeszcze mało - nigdzie niepublikowana sesja Vanessy i Zaca. W specjalnym numerze nie zabraknie oczywiście opisu historii miłosnej Zanessy. Będzie można również przeczytać o ich 10 najbardziej romantycznych momentach.
"Zanessa: The magazine" trafi do sklepów i kiosków w USA we wtorek 2 października.
Niewiadomo czy gazeta trafi do Polski, ale może uda się znaleźć ten rarytas także u nas!


2.Ashley uczyła Zaca prania!
Zac nie wiedział, jak należy zrobić pranie. Dotąd zajmowała się tym jego matka, ale gdy przeniósł się na plan filmowy w Utah, musiał nauczyć się trochę samodzielności. Ashley tak wspomina
tamten czas spędzony wraz z aktorami "High School Musical 2":
Jesteśmy jak siostry i bracia. To było bardzo zabawne. Zac nie wiedział, jak robi się pranie, więc musiałam go tego nauczyć! I zawsze wykradali mi artykuły spożywcze. Mamy tak wiele wesołych wspomnień.

3.KONKURS
Na stronie gazety.pl można wygrać gadżety z HSM!
W każdym zestawie znajdują się: sznurówki do butów, torba, breloczek, plakietka, naklejka, bidon, notatnik, porftel, piłka plażowa, planner, smycz, płyta DVD z pierwszą częścią filmu.
http://serwisy.gazeta.pl/film/0,62945,2844997.html

4.High school musical 3
Premiera "High School Musical 3" została wstępnie ogłoszona na około 10 października 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.
Jak pisze IMDB, w "High School Musical 3" na pewno zagrają Corbin Bleu, Ashley Tisdale, Zac Efron i Vanessa Hudgens. Nie wiadomo natomiast nic o Monique Coleman i Lusasie Grabeel'u.
Wiadomo też już, ze trzecia część filmu bedzie nosić tytuł "Haunted High School Musical", poniewaz do kin trafi tuż przed dniem Wszystkich Świętych. Producenci High School Musical powoli rozpoczynaja tworzenie fabuły, dzwięku i zdjęć do trzeciej części!

5.Akcja Vanessa
Fani Vanessy mają tylko tydzień, aby przyłączyć się do Wielkiej Akcji i w dodatku jedynej w Polsce - Prezentu dla Vanessy! Do tej pory jest10 osob, jeżeli jeszcze ktoś jest chętny zapraszam na
http://www.h-s-m.org
Osoby, które dołącza się do składki będą wypisane na kartce urodzinowej, oraz jeżeli Vanessa odpisze, dostaną kopie listu od niej.

6.Ashley
We wtorek, 25 września, Ashley Tisdale byłs na zakupach w centrum handlowym w Los Angeles
z mamą - Lisa, oraz swoim pupilem - Blondie.
Natomiast 26 wrzesnia, Ashley zaczęła dzien od pójścia na solarium, a poźniej pojechała do ortodonty.

7.Ashley i Vanessa
24 wrzesnia, rankiem, Vanessa Hudgens była na spotkaniu w agencji produkcyjnej. Natomiast kilka godzin później Ashley Tisdale przyjechała po nią i poszły razem na zakupy do odzieżowego sklepu Valencia.

8."He said, she said"
W środe na TRL odbyła się premiera długo oczekiwanego teledysku. Oto link:
http://www.youtube.com/watch?v=4sTHw7HEfHo

9.Różne wersje piosenki "Breaking free"
Hiszpańska:
http://www.youtube.com/watch?v=15F8Mc5Y0V0&eurl=

Włoska:
http://www.youtube.com/watch?v=SNa2Fm-lOXc&eurl=
Azjatycka:
http://www.youtube.com/watch?v=7p1XdArW-xo&eurl=
Noi polska:
http://www.youtube.com/watch?v=jtY6csXRuws&eurl=

Blogi, które biorą udział w konku na naj bloga mogą na siebie głosować do soboty włącznie. Przypominam listę:
1.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl
2.www.czarywitch.blogspot.com
3.www.1-2-high-school-musical.blog.onet.pl
4.www.highsm.bloog.pl
5.www.monika-brodka.blogspot.com
6.www.will-inna-historia.blogspot.com

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hejka!!!
Tu autorka bloga www.highschoolmusical78-2.blog.onet.pl
zapraszam do mnie bo już dziś nowa notka (bardzo długa)!!!!
Bardzo podoba mi się twój blogasek, aby tak dalej :-)
POZDRAWIAM SERDECZNIE TANCERKA SARITA :)

Anonimowy pisze...

Hejka!!!
Tu autorka bloga www.highschoolmusical78-2.blog.onet.pl
zapraszam do mnie bo już dziś nowa notka (bardzo długa)!!!!
Bardzo podoba mi się twój blogasek, aby tak dalej :-)
POZDRAWIAM SERDECZNIE TANCERKA SARITA

Anonimowy pisze...

hej x]] notka jest super i bardzo fajne te gadzety mozna wygrać xDDD sweet-nessa.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hejka!!!
To znowu ja autorka bloga:
www.highschoolmusical78-2.blog.onet.pl
Pewnie że chcę byś mnie informowała o notkach.
POZDRAWIAM SERDECZNIE TANCERKA SARITA

Anonimowy pisze...

hej! świetna notka. Super te zdjęcia Vanessy na początku. U mnie już nowiuteńka nocia na blogu www.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

hej ;] u mnie na sweet-nessa.blog.onet.pl new notka $komentuj PzDr xDD

Anonimowy pisze...

Hej! U mnie na blogu nowa rubryka 'the best of' moje najlepsze notki :) Wpadnij i zobacz :) Pozdrawiam cieplutko... papapa

Anonimowy pisze...

Hej sorki zedopiero teraz ale nie miałam neta przez 1 miech;( 1

Anonimowy pisze...

3

Anonimowy pisze...

4

Anonimowy pisze...

5

Anonimowy pisze...

7

Anonimowy pisze...

8

Anonimowy pisze...

9

Anonimowy pisze...

10

Anonimowy pisze...

13

Anonimowy pisze...

14

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze nie jesteś z tego powodu zła, gdyż, naprawde nie miałam neta;* pozdro;** 15!!

Anonimowy pisze...

Cześć tu Autorka bloga www.lady-hudgens.blog.onet.pl Przychodze do ciebie z pewną informacją... Chce umieścic twój avek na 2 miesiące. Moje gygy: 10919905