sobota, 22 września 2007

NEWSY





























1.Vanessa bawiła się z papparazzi i stawała za kamerami, kiedy czekała na drinka w "The Coffee Bean" i "Tea Leaf" w stanie Santa Monica w piątek. Do gwiazdy High School Musical dołączyła jej mama, Gina Guangco. Vanessa, poświęciła również czas na rozdawanie autografów dla fanów i pracowników "Tea Leaf" na kubeczkach do herbaty! Zaraz potem biegła do Hollywoodzkiego studia na nowa sesje zdjęciową.

2.Vanessa Hudgens jest jedną z najpopularniejszych nastolatek według "Teen Vogue". Oprócz niej na liście znalażły się takie gwiazdy jak Jamie Lynn Spears, Hilary Duff, Miley Cyrus, Andrea Bowen, Emma Roberts, Hayden Panattiere oraz Alicja Bachleda-Curuś!!


3.Piosenki, które najprawdopodobnie będa w trzeciej części High school musical, którego akcja  będzie się działa podczas balu maturalnego, jak ostanio przeczytałam. Oto one:
1.Laughter - Obsada
2.Mixin' my turn - Troy
3.Dance in the rythm with you
4. Wannabe- Sharpay & Sharpettes
5.Our Prom Time - Obsada
6.Let' s see it - Sra. Darbus & Jack Bolton
7.I am over you - Sharpay & Gabriella
8. Miss is coming to here - Ryan & Gabriella
9.The dress - Obsada
10. Hollywood in school - Sharpay , Taylor & Kelsi
11. I was thinking about everytime - Troy & Gabriella
12. It will never ends - Obsada

Dzisiejsza notka jest krótka, bo nie znalzłam zbyt wielu newsów. Przez najbliższy tydzień nie będzie nowej notki ,bo 
uczestniczę w wymianie polsko-niemieckiej. 
Przyjedzie do mnie dziewczyna z niemiec i będzie u mnie 5 dni, więc nie będe 
miała czasu na zrobienie nowej noci.

Przypominam blogom uczestniczącym w konku na naj bloga o głosowaniu.
Oto lista:
1.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl
2.www.czarywitch.blogspot.com
3.www.1-2-high-school-musical.blog.onet.pl
4.www.highsm.bloog.pl
5.www.monika-brodka.blogspot.com
6.www.will-inna-historia.blogspot.com

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zajefajny blog. Jestem seryjną fanką HSM :)) Będę często wpadać. Szkoda tylko, żę jest anty spam. Zostawilaby,m jeszcze kilka komci. :)) Mam nadzieje ze i ty wpadniesz do mnie www.game-of-life.bloog.pl i zostawisz ślad :))

Anonimowy pisze...

Hej ja tez bardzooooo lubie HSM a szczególnie venese :)

Anonimowy pisze...

hej. U mnie nowa nocia. Minikonkursik, urywki z filmu do ściągnięcia. Zapraszam www.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej! Dzienx za komcia! Ciesze się, że odwiedzasz mojego blogaska! Pozdro dla ciebie, masz SUPER blogusia i bardzo ciekawe notki i fajne fotki :-)

Anonimowy pisze...

heja fajniutki bloguś, taki kolorowy pomyslowy i wogole fajny, tez lubie HSM i zapraszam serdecznie do mnie :* www.kochamtylkojego.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Hej!! Fajna nocia...super...ok...papa

Anonimowy pisze...

glos na highsm.bloog.pl

Anonimowy pisze...

o hej masz zajebistego bloga ja też uwielbiam High school musical :P:P

Anonimowy pisze...

u mnie new nocia
pozdrawiam (www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl)

Anonimowy pisze...

hej ;] Ten blog konkursy-d-a to nie jest mój blog ;]] niewiem czemu tak pomyślałaś ale on nie jest mój ;)) sweet-nessa.blog.onet.pl
MoNiKa xD ja mam tylko tego bloga (sweet-nessa) ;))

Anonimowy pisze...

u mnie new nota zajrzyj...i somciaj

Anonimowy pisze...

WI8ELKIE SORRY NEW NOTA NA MILEY-FANS.BLOOG.PL

Anitka pisze...

Polecam supcio blog o hsm i nie tylko! Koniecznie zobacz!I oczywiście wpadnij na mój.A przede wszystkim fajowy blog!Fajne zdjątka!Pozdrawiam Cię i wszystkich innych blogerów.Pa!
Aha! Co ja miałam ci jeszcze napisać?
Hmm...aha adres tamtego bloga!Sorki za to już Ci daje...
http://hsm-hm.blog.onet.pl/
Cześć! Miłego blogowania!Hej!

Anonimowy pisze...

Hej ! u mnie znów nowa nocia. Zapraszam www.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

na www.photos--of--stars.blog.onet.pl następny (ostatni) etap konkursu na naj bloga sprawdź czy przeszłaś dalej!