piątek, 7 września 2007

PREMIERA HAIRSPRAY W AUSTRALI I NIE TYLKO















1. Są to fotki z premiery "Hairspray" w Australi. Jak widać, pojawiła się tam także Vanessa.


2.Efron wpadł w oko Paris Hilton!
Może Paris nie umie tańczyć i czasem zapomina się jej o urodzinach znajomych, ale wie, co jest dobre. Najgorętszy facet tego lata: Zac Efron! Nie wiadomo, czy Paris oglądała "High School Musical", "Hairspray" czy inny film, w którym wystąpił Zac (może miała coś ważniejszego na głowie). Dostrzegła go za to w inny sposób: Myślę, że jest piękny. Jest młody, ale wspaniały. Widziałam go na okładce "Rolling Stone" i wyglądał tam naprawdę słodko.

3.Na stronie www.plotek.pl stworzono listę"Najgorętsi faceci tego lata".
Oczywiście pierwsze miejsce zajął...
Zac Efron
2.Johnny Depp
3.Orlando Bloom
4.Shia LaBeouf
5.Daniel Radcliffe


4.Ash i Jared Murillo są razem!
Ojciec Jareda, Alex powiedział, że jego syn i Ashley Tisdale są bezpamięci zakochani w sobie. "Spotykają sie od początku listopada zeszłego roku. Są zakochani. To czyni ich bardzo wyjątkowymi, ponieważ żyją miłością. Oboje ciągle gadają o swoim partnerze. Nigdy nie widziałem bardziej doskonalszej pary niż oni. Ich osobowości świetnie do siebie pasują. Mają wiele wspólnego. To niesamowite jak ludzie lubią ich spotkania i chemią miedzy nimi."


5.Wyznanie Zaca o zwiąku z Van do fanów:
"Jesteśmy parą i kochamy się wzajemnie, ale potrzebujemy trochę prywatności! Wiemy, że prywatność w Hollywood trudno jest zachować, ale docenilibyśmy, gdyby fani i prasa dała nam więcej luzu"


To tyle na dzisiaj! Pozdrowienia!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super Notka~!
Ale ta gruba wygląda w tej kiecce...
www.zac-vanessa-4ever.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Super nocia...aha u mnie na www.miley-fans.bloog.pl jest nowa nocia...papa

Anonimowy pisze...

U mnie new notka =)
Skomciasz??
www.zac-vanessa-4ever.bloog.pl

Anonimowy pisze...

hej ;) notka jest super widze ze mnie dodalaś do linek też Cię dodałam i niformujmy się o nowych notach ;)) PzDr

Anonimowy pisze...

mój blog www.sweet-nessa.blog.onet.pl MoNiKa xD

Anonimowy pisze...

Na www.photos--of--stars.blog.onet.pl rozpoczoł się pierwszy etap konkursu na naj bloga.
Głosuj na siebie lub innych!!