czwartek, 23 sierpnia 2007

NAJNOWSZA PRASA




*W najnowszym POPCORNIE jest mega plakat z aktorami z hsm (nie mam fotki, ale polecam!!)
*DZIEWCZYNA- tu jest trochę notek. Oto one:
  

ZMIANA WARTY

*Corbin Bleu
Wirujący seks


Czy zauważyliście, że na każdym zdjęciu boski "Korbi" się uśmiecha? Szczęściarz ma powody
do radości. Nie dość, że gra główną rolę (Izzy'ego Danielsa) w uwielbianym przez Was serialu "Wskakuj!" o przygodach zawodnika skaczącego na podwójnej skakance (double dutch), to
jeszcze dostał całkiem pokaźny epizod w "High school musical" (śpiewa i tańczy jako Chad Danforth). Ten sympatyczny mulat jamajskiego pochodzenia zaczął występować na scenie już wieku...dwóch lat. 
Potem były już role w dziecięcych reklamach oraz 
artystyczna edukacja: śpiew, aktorstwo, taniec, balet.  W efekcie 18-letni dziś Bleu potrafi nieźle śpiewać. Żeby się o tym przekonać można (poza obejrzeniem "Wskakuj!" lub "High school musical') kupić jego 
debiutancką płytę "Another side" (2007r.)


WARTO WIEDZIEć

DATA URODZENIA: 21 lutego 1989 r.
MIEJSCE URODZENIA: Nowy Jork
TU GO ZOBACZYSZ : w serialu "Wskakuj!" oraz serii "High school musical" - emisja 
drugiej części rusza tej jesieni w stacji Disney Channel
CIEKAWOSTKI: ma 180 cm wzrostu, jego mama pochodzi z Włoch, ojciec jest Jamajczykiem.
Ma też trzy siostry. Był modelem w agencji Forda; kolekcjonuje filmy z Angeliną Jolie.


*Zac Efron
Z młodej piersi się wyrwało


"Niekiedy mam trochę dość, jak fani wołają na mnie "Troy", ale byłbym nieszczery, gdybym powiedział, że popularność nie jest fajna"- mówi Zac Efron, którego wszyscy znają ze
wspomnianej roli Troya Boltona w "High school musical". Choć Zac grywał wcześnij w telewizyjnych produkcjach, to dopiero główna rola w 
megapopularnym 
wśród nastolatków musicalu uczyniła go sławnym. Efron jest 
rozchwytywany nie tylko przez 
fanki,ale i przez producentów filmowych, a propozycje ról posypały się jak z rękawa. Chłopak potrafiący śpiewać i tańczyć, to prawdziwy skarb dla twórcow. Jakie są najnowsze plany bożyszcza Ameryki? "Niedługo zagram w filmie 'Seventeen' o 
problemach 

nastolatków"- mówi Zac. Mówi czasem też, że jest szczęśliwie zakochany!

WARTO WIEDZIEć
DATA URODZENIA: 18 października 1987r.
MIEJSCE URODZENIA: San Louis Obispo. USA
TU GO ZOBACZYSZ: "High school musical" w tv i na DVD oraz 
"High school musical2"od września w Disney Channel, natomiast w kinach w pokazywanym obecnie filmie "Lakier do 
włosów"
CIEKAWOSTKI: Zaczął występować w wieku 11 lat, brał lekcje śpiewu. Jego musicalowy
singiel "Breaking free" dotarł do czwartego miejsca listy Billboardu.


HSM PO POLSKU

Tak jak moda na film "High school musical" zatacza coraz szersze kręgi, tak na listach
przebojów mocno trzyma się piosenka "Masz w sobie wiarę", którą Hania Stach i Andrzej
Lampert nagrali do tego disneyowskiego hitu. Ale na tym nie koniec! Od niedawna możemy
słuchać piosenki do drugiej części musicalu. Utwór zaśpiewany przez Hanię i wokalistę zespołu
PIN jest zatytułowany "Moja muzyka to ty". To rodzima wersja piosenki "You are the music

in me". Nagranie ukaże się na ścieżce dźwiękowej
"High school musical2" we wrześniu, a
premiera filmu zapowiadana jest na 5 października w Disney Channel.



12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej sorka,ze musiałaś tak długo czekać na komentarze,ale popstrostu nie było mnie długo na kompie.A teraz 10 komci za avek. www.hsm-and-me.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

hej...wkleilam twojego avka na tydzien na www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej :*
Chciałam Ci podziękować za odwiedziny na http://breakingfree.blog.onet.pl :)
Wielkie dzięki!
Twój blog bardzo mi sie spodobał :) Jesli możesz, to informuj mnie o nowych notkach.
Pozdrawiam, Aśka.