środa, 22 sierpnia 2007

NEWS O ZANESSIE
















Czy Zac Efron i Vanessa Hudgens - czyli Zanessa - są następcami innej gwiazdorskiej pary - Brada Pitta i Angeliny Jolie - czyli Brangeliny. Analogia między tymi "duetami" wydaje się oczywista. Obie pary są sławne, piękne i ludzie za nimi wprost przepadają. No i, co najważniejsze, ich imiona tak fajnie się składają.
Pomiędzy Zanessą a Brangeliną podobieństw co niemiara. Obie pary poznały się na planie filmu. Brada i Angelinę amor trafił podczas kręcenia "Mr i Mrs Smith".
A Zac i Vanessa mieli sposobność się poznać na planie musicalu "High School Musical" .
Inne podobieństwa? Obie pary są cudne i piękne.
Ich imiona tak fajnie się składają - ale to już było.
Jest jeszcze jedna rzecz, która oba związki łączy. Wszyscy złośliwi tego świata przewidują rychły koniec ich miłości. Po każdej kłótni Brangeliny wszyscy grzmią, że tę "relację" zabije zazdrość Angeliny, albo zdrada Brada. Para tymczasem jedzie na wakacje i ma wszystko gdzieś.
Podobnie sytuacja wygląda z Zanessą. Gdy boski Zac ogłosił, że jest zakochany w Vanessie, natychmiast pojawiły się głosy, że w tym wieku nic człowiek o miłości nie wie. I że cała love potrwa max tydzień. Ha! A ona sobie trwa, i trwa, i trwa. I niech trwa - czego Wam i sobie życzymy!
Teraz czekamy na potomków Zanessy - wspólnych i adoptowanych oczywiście!
www.plotek.pl



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo podoba mi się ta nocia - zgadzam sie - zanessa forever - to swietnie brzmi - mam nadzieje ze ta milosc przetrwa jak najdluzej pozdro (www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl)

Anonimowy pisze...

hej! to ja z bloga gabi-m.blog.onet.pl fajnie i cieszę się żę ci się nagłówki podobają i ciesze się że wkleilas jeden na bloga jak bys chciała zamówic cały szablon to ja służe za darmo moje gg tylko na to gg pisz 38839 no to tyle pa patki jestem stłym gościem i będe tu codziennie przychodzic pa pa