wtorek, 6 listopada 2007

NEWSIKI















1.Materiał filmowy - sesja zdjęciowej Ashley
http://www.youtube.com/watch?v=3mZt2nIjOaA&eurl=http://www.misstisdale.net/news.php

2. Obsada HSM 3
Choć udział Vanessy w trzeciej odsłonie "High School Musical" stał pod sporym znakiem zapytania po skandalu z nagimi fotkami, jest pierwszą gwiazdą, która podpisała kontrakt na udział w filmie! Chwilę później w jej ślady poszła Ashley.
Co prawda Zac Efron wciąż kontraktu nie podpisał, ale wszystko wydaje się być na dobrej drodze. Wytwórnia Disneya jest gotowa stanąć na głowie, by ściągnąć go do HSM3, a sam aktor ma wielką ochotę zagrać w tej produkcji. Najprawdopodobniej w trzeciej części nie zabraknie także Corbina Bleu i Monique Coleman, którzy są w końcowej fazie negocjacji z wytwórnią.
Producenci pokładają w HSM3 wielkie nadzieje, film będzie miał międzynarodową premierę. Poprzednie dwie części biły rekordy popularności w amerykańskiej telewizji. Zdjęcia do "High School Musical 3" rozpoczną się na początku stycznia 2008r.


3.Vanessa w sądzie?
Vanessa wciąż toczy bój w sądzie z dawnym prawnikiem. A jest o co walczyć, bo w grę wchodzi 150 tysięcy dolarów. Baby V ma pomysł, jak przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
Brian Schall twierdzi, że zgodnie z kontraktem Vanessa jest mu winna 150 tysięcy dolarów. Mówi także, że pomógł zarobić młodej gwiazdce ponad 5 milionów dolarów, za co otrzymał tylko część należnej mu kwoty. Teraz dopomina się o resztę.
Natomiast Vanessa jest przekonana, że Brian nie ma prawa żądać od niej tych pieniędzy, gdyż podpisując z nim kontrakt była niepełnoletnia. Umowa została zawarta w październiku 2005r., gdy gwiazda miała 16 lat, a my jeszcze nie słyszeliśmy o niej. Przedstawiciel Vanessy próbuje teraz przekonać sędziów, że kontrakt powinien zostać unieważniony, gdyż nie mogło go zawrzeć dziecko.


4.Kalendarz HSM
Na stronie:

http://www.danilo.com/shop
można kupić kalendarz z aktorami musicalu.
A oto okładka:
http://www.danilo.com/TV_Film_Characters/Products/high_school_musical_calendar
http://www.danilo.com/TV_Film_Characters/Products/high_school_musical_calendar

5.Zac w Footloose
Zac zagra w remake'u musicalu Footloose z 1984 roku. Fabuła skupia się wokół niejakiego Rena McCormicka, który po zamieszkaniu w prowincjonalnym miasteczku, buntuje się przeciwko zasadom w nim panującym. Chodzi głównie o zakaz tańca i słuchania rockowej muzyki.
Oprócz tego Efrona możemy zobaczyć z m.in. Johnem Travoltą w musicalu Hairspray.


6.Vanessa na okładce Seventeen
http://zeberka.pl/img/z/z77.jpg
i inne artykuły z tej gazetki:
http://zeberka.pl/img/z/z77b.jpg
http://zeberka.pl/img/z/z77d.jpg
http://zeberka.pl/img/z/z77e.jpg

Chciałam jeszcze raz serdecznie podziękować Asiuli z bloga: www.highsm.bloog.pl za zrobienie avka. Dzięki ;* Podoba się wam? Bo mi bardzo.
Pa!!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej! Masz cudnego bloga =)Nie mogę się doczekac HSM 3^^ A wiesz, że 25 listopada na TVP1 będzie HSM 2? tak gdzieś słyszałam. A fotki Ashley to z teledysku, nie? chociaz nie wszystkie chyba ^^

Anonimowy pisze...

hej :-) Notka jest naprawDę extra !!! Mi się też bardZzOoO PoOodoOoBa twój avek :-) i napewno Vanessa wygra w sąDzie!! Liczę na nią !!! ;* U mnie też new notka >> source-vanessa.blog.onet.pl >>$komentuj xD

Anonimowy pisze...

Hej!! Nie ma za co!!! Superaśna nocia...z resztą jak zwykle....Ciekawe czy Footloose będzie tak fajny jak Hairspray????....

Anonimowy pisze...

hej !!! Ty już też jesteś u mnie w linkach !!! >>source-vanessa.blog.onet.pl =))

Anonimowy pisze...

Hej!! New nocia u mnie.....I wstawilam twojego nowego avka na zawsze a jakby inaczej:P

Anonimowy pisze...

hejcia :) Mam prOśę. BiOrę udział w kOnkursie na naj blOga na strOnie www.highschoolmusical-zanessa.blog.onet.pl

mOgłabyś na mnie głOsOwać.? Jak będzieszw pOtrzebie, tO ja Odwdzięczę Ci się kiedyś tym samym. :) bu$Ka.! www.1-2-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

U mNiE NeW nOtKa ;D;D;D ~~ SkOmEnTuJeSz?~?`?
zac-vanessa-4ever.bloog.pl

Anonimowy pisze...

Hej :-) na source-vanessa.blog.onet.pl >>> new nOoOtka =))) $komentuj !!!

Anonimowy pisze...

Hej! Super notka. U mnie jest już nowa www.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Hej!!! Naprawdę ta nocia jest odlotowa...U mnie na lovely-minds.bloog.pl jeste new nocia mozesz zajrzec

Anonimowy pisze...

świetna notka :)ja już sie nie mogę doczekać kiedy zobacze HSM 3 :) pozdrawiam
(www.high---school---musical---hsm.blog.onet.pl)

Anonimowy pisze...

Jestem z bloga - zac-vanessa-4ever.bloog.pl zmieniłam go na: www.v-z-love.blog.onet.pl
Jeżeli masz mnie w linkach zmień adres ;)
POZDRO!
I zapraszam na new nocie na new blogasku ;)

Anonimowy pisze...

Hej! U mnie znów nowa noteczka.Zapraszam! www.na100latka-i-high-school-musical.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Supper blog!!!!!!! Najlepszy o HSM jaki widziałam!! Już nie mogę doczekać sie kolejnej notki. I mam nadzieję, że pojawi sie jakaś nowa ankieta. Pozdrawiam papaptki

Anonimowy pisze...

Dzięki za komentarzyk u mnie ;*
Pozdro!
v-z-love.blog.onet.pl